עיניים כואבות ועייפות

האם אי פעם חווית אחד מאותם הימים בהם העיניים שלך כבדות ואתה פשוט לא מצליח להשאיר אותן פתוחות? כשאתה יושב ליד שולחן העבודה שלך ועובד במחשב, אתה מבחין שעיניך נוקבות, מרגישות עייפות וכואבות. אם אתה חושב שיש לך בעיות עיניים או בעיות ראייה, קרא את הפוסט הזה עד הסוף. ייתכן שיש לך רגישות מוגברת לאור, לטשטוש ראייה ולתחושות אחרות של אי נוחות בעין המלווה בכאבי ראש. החדשות הטובות הן כי עומס בעיניים אינו יכול לגרום נזק קבוע לראייה, גם אם לעיתים הוא עלול להרגיש לא נעים ולא נעים. אם יש לך בעיות ראייה, יובש בעיניים או שאינך משתמש בעדשות מתקנות, אתה עלול להיות נוטה למאמץ מוגבר בעיניים.

כדי לבודד את הסיבות או הסיבות האפשריות לעיניים עייפות, בצע שינויים כדי לתת לעיניים שלך קצת יותר מנוחה. אם אתה מרגיש שמתח העין מגיע אליך, עצמך את העין לכמה שניות, גם כשהוא במצב הגרוע ביותר. מצמוץ תכוף יכול לעזור להיפטר מהעין מתחושת היובש על ידי התבוננות למרחוק, הנוטה להעניק להם מבט טוב יותר מאשר לבהות יותר מדי זמן במסך או בנקודה קבועה. אתה יכול גם לעשות את השינוי הזה על ידי בידוד גורם אפשרי או גורם לעין עייפה ולתת לה קצת יותר מנוחה.

עדיף להתמודד עם הבעיה ברגע שהעיניים מרגישות צמודות

כואבות או מתוחות מאשר לדחות אותה בשבועות או חודשים. אחת הדרכים היעילות להפחתת עומס בעיניים ועייפות היא להתאים את התאורה על המסך ולעבוד בסביבה עם אור יותר או טוב יותר. ניתן לתמוך בכך על ידי הפסקה מהמסך, שימוש בטיפות עיניים ושינוי תאורה.

עליך להתמודד עם הגורם לעיניים עייפות ולעבוד על תרופה קבועה יותר או לפנות לרופא עיניים

כעת, לאחר שבדקנו את הגורמים והתסמינים לגודש בעיניים, הבה נדון במה שאתה יכול לעשות בכדי למנוע עייפות בעיניים על ידי שמירה על שליטה בסימפטומים של גודש בעיניים.

חמש דרכים להקל על עיניים עייפות כוללות ביצוע הפסקות מסך

שתיית מים רבה יותר ובדיקת עיניים. ברוב המקרים, מנוחה ובריאות העיניים אמורות להקל על לחץ העיניים. הם יכולים לסייע במניעת יובש בעיניים או למזער את הסיכון לעיניים עייפות וכואבות על ידי קריאה או שימוש במחשב.

אם הסימפטומים של עומס בעין נמשכים גם אם העיניים שלך כבר לא מבצעות משימות ראייה אינטנסיביות, עליך לפנות לאופטיקה. אם מתח עיניים גורם לכאבי ראש ולא פותר, אם אתה מפחית את לחץ הראייה, פנה לרופא העיניים לבדיקת עיניים.

אם העיניים העייפות שלך נגרמות בגלל בהייה ארוכה במסך המחשב

הפיתרון הקל ביותר הוא למצמץ לעתים קרובות. כל דבר שדורש תנועת עיניים מהירה קדימה ואחורה יכול להוות בעיה בעיניים עייפות. אם אתה בוהה יותר מדי במכשירים דיגיטליים, העיניים שלך יכולות להיות כבדות ועייפות. הפגת עייפות יכולה להיות פשוט לקחת הפסקה משימוש בעין או עבודה במצב מואר.

למעשה, ההסתגלות לקרבה מחייבת את התכווצויות שרירי הרירית של העין, מה שמוביל לטשטוש ראייה. העומס על העיניים גורם גם לקרוע את העיניים, מכיוון שאדם שומר על העיניים פקוחות מספיק זמן כדי להבחין בכך.

אם העיניים שלך מרגישות גרועות יותר במהלך היום

זה בגלל שאתה סובל מיובש בעיניים, אבל יש כמה דברים פשוטים שאתה יכול לעשות כדי לשמור על לחותן. אם אלרגיות הן הגורם לעיניים העייפות שלך (הן יכולות להיות יבשות), קח אנטיהיסטמין מהזן ללא מרשם או מרשם בכדי לגרום לעיניים להראות פחות נפוחות, אדומות ונפוחות ולהרגיש פחות מגרדות.

תוספי תזונה מסוימים המכילים אסטקסנטין טבעי הראו גם הם הבטחה בהפחתת תסמיני העין היבשה

שיפור הראייה המטושטשת וגם הקלה על עייפות העין. עיניים בוערות יכולות להיות גם נוכחות של הילה של אור, כגון מראה של נורה או מקור אור בוהק. נראה שלדברים אלה יש "הילה" או "אור" ויכולים לגרום לכאבי ראש, סחרחורת, עייפות, בחילות, הקאות, כאבי ראש ובחילה.

עיניים מגרדות הן עוד סימן שכיח לעייפות

אך זה יכול להיות תוצאה של עומס בעיניים במחשב או אפילו שילוב של שניהם. אם הריסים שלך קרומים או שהעין שלך ורודה ומגרדת לעתים קרובות, ייתכן שיש לך דלקת מפרקים, כמו גם עפעפיים גולמיים וגירוי ריסים, אשר עשויים לנבוע מהימצאותה של הילה קלה, כגון נורה או מקור אור בוהק . כאבי ראש וסחרחורת אלו הם סימן טוב לכך שהעומס על עיני המחשב הפך למשהו רציני יותר.

תסמין שכיח למאמץ בעיניים

הוא יובש בעיניים, שהם תוצאה של שילוב של מתיחת עיניים וחוסר לחות באוויר סביבם. הסימפטומים העיקריים של יובש בעין הם תחושה מגרדת, במיוחד כשמצמצים או סוגרים את העיניים. אנשים הסובלים מכאבי ראש במתח ירגישו לחץ על מצחם, שיכול להרגיש כמו כאב בעיניים או אפילו בתוך העין.

כתיבת תגובה