תרגילי עיניים

הטיפול בטיפולי העיניים וברווחתך חשוב מאי פעם, ולכן האופטיקאי הבית שלנו הרכיב סדרה של תרגילי עיניים להרגעת עיניים עייפות, חיזוק שרירי העיניים, שיפור זרימת הדם ובאופן כללי לשמור על תסמינים כמו גודש בעיניים במפרץ. תוכניות להתעמלות עיניים, שבדרך כלל מבוססות על הרעיון שהראייה שלך משתפרת ואינך זקוק למשקפיים, קיימות כבר עשרות שנים ומבטיחות ראייה טובה יותר, בריאות עיניים טובה יותר וראייה טובה עוד יותר.

תרגילים כמו שיטת בייטס הם תרגיל עיניים פופולרי פעם שטוען כי

הוא מרפא את הצורך במשקפיים על ידי שינוי צורת העין. ד"ר בייטס מעולם לא השתמש בפעילות גופנית בעיניים באופן השימוש בו כיום, שנאמר כי הוא מחזק את העיניים, אלא דרך העין.

תרגילי עיניים כוללים בדרך כלל הזזת שרירי העיניים שלך ליצירת תנועה מעגלית למעלה

ולמטה, צד – צד – צד – צד – צד. תרגילי עיניים יכולים לכלול העברת זווית הצפייה מאובייקט המרוחק כמה סנטימטרים לאובייקט רחוק יותר, או שפשוף העיניים כדי לשמור על משטח גלגל העין גמיש. הקפד לשנות את נקודת המיקוד למרחק אחר והכשיר את שריר העין באותו כיוון כמו האובייקט המדובר.

צורה נוספת של תרגיל עיניים

היא תרגיל גלגול העין, שבו אתה מבצע תנועה מעגלית של גלגל העין, ומסובב אותו פי 10 עם כיוון השעון. הסגירה והפתיחה המהירים של העפעפיים הם גם תרגיל עיניים שמדק את שרירי העיניים. כמו כן הסגירה והפתיחה המהירים של העפעף הוא תרגיל עיניים נוסף המותח ומהדק את שרירי העין ומהווה תרגיל טוב לבריאות העין ולתנועת העיניים. פתיחה וסגירה של גלגלי העין במהירות היא גם תרגיל עיניים, שבו השרירים נמתחים ומותחים את שרירי העיניים.

תרגילי הברקה מיועדים לשאר העיניים ועוזרים לשמור על רעננות וממוקדות העיניים לאורך זמן.

כדי לעזור לך להפחית את העייפות ולהרגיע את העיניים בזמן האימון, להלן כמה תרגילי עיניים שישפרו את בריאות העין. תרגילי עיניים יכולים לעזור בהפגת חלק מהלחצים שאתה עלול לחוש אם אתה עובד זמן רב מדי ובסופו של דבר יכולים לעזור לך להיות פרודוקטיביים יותר, כך שלא תצטרך להתמודד עם הסימפטומים של עומס דיגיטלי בעיניים.

אם אתה רוצה לנסות לאמן את העיניים

כדי להפחית את עומס העיניים ולעזור לעיניים העייפות שלך, זה לא מזיק לנסות את התרגילים האלה. למרבה הצער, תרגילי העין הספציפיים לקוצר ראייה זהים לאלה של מחלות עיניים אחרות כמו קטרקט, גלאוקומה ורטיניטיס פיגמנטוזה. תרגילים פשוטים אלה יכולים לחזק את שרירי העיניים ולהקל על כאבי עיניים, אך אין בעיה רפואית אמיתית שאינה ניתנת לריפוי על ידי תרגילי עיניים אלא אם כן אתה הולך רחוק מדי בכיוון הלא נכון ומתחיל. אין תרגילים לתיקון בעיות ראייה כגון אסטיגמציה של קוצר ראייה, כך שלא תשפר את הראייה פשוט על ידי אימון העיניים.

תרגילי העיניים שלעיל הם דוגמה טובה למה שאפשר אם אתה פשוט ממקד את דעתך ועיניך במטרה לשפר את הראייה שלך באופן טבעי.

לפני שנדבר על תרגילי עיניים לשיפור הראייה שלך

חשוב לציין כי יש לבצע בדיקת עיניים מקיפה לפני תחילת הטיפול בראייה וכי ניתן לבצע תרגילי עיניים בבית לצורך ראייה טובה יותר. אנו נסתכל גם על כמה דברים פשוטים שתוכלו לעשות כדי לשמור על בריאות העיניים בכל עת, כמו גם כמה תרגילי עיניים הנדרשים. המשך לקרוא כאשר אנו מדריכים אותך בשלבי הטיפול בעיניים לשיפור הראייה, בריאות העין וטיפול בעיניים.

אם אתה מתקשה לראות

קבע פגישה עם רופא עיניים לפני שתתחיל בתרגילי עיניים. תרגילי עיניים אינם יכולים להפוך בעיות ראייה, אך אם אתה נרשם לחברה שמבטיחה לעשות זאת, שוחח עם הרופא שלך. למרות שגילוי מוקדם הוא קריטי לטיפול והיפוך ברוב מחלות העיניים הקשורות לגיל המאיימות על עיניך, ניתן להתקדם עם מחלות עיניים באמצעות התעמלות עיניים, ולשכנע אותך לעכב את הביקור אצל רופא העיניים ולהסתכן בסיבוכים נוספים.

ראשית כל

חשוב להפליא כי מטופלים יבחנו בדיקת עיניים מקיפה ומקיפה על ידי מומחה לפני שמתחילים בשגרת אימונים בעיניים, במיוחד אם ראייה מטושטשת או מטושטשת או בעיות עיניים אחרות כגון אובדן ראייה. בריאות העיניים חשובה לא פחות מכל דבר אחר, והדרך הטובה ביותר לוודא שעיניך נשארות בריאות היא לבקר אצל רופא העיניים באופן קבוע. חיוני להקדיש זמן לאימון עיניהם של אנשים שעלולים לסבול מקוצר ראייה, קוצר ראייה או אסטיגמציה. חיזוק שרירי העין לא סביר שישפר את הראייה, אך פעילות גופנית למשך מספר דקות ביום תחזק אותם וכמובן תשפר את הראייה. כל פעילות שתומכת ומדגימה את ההשפעה המופלאה של העין היא תמיד משהו לעודד.

כתיבת תגובה